Samen bepalen we jouw ideale automatiseringen
Volledig ingericht platform – Inclusief workflows en persoonlijk dashboard
Workflow + e-mails basis – Wij zetten complete workflows en automatische e-mailreeksen voor je klaar (bijvoorbeeld e-mail → afspraak → opvolging → nieuwsbrief)
CRM– Beheer je klanten en leads in één systeem, inclusief segmentatie en tags voor overzicht en een pijplijn om gericht communicatie te versturen
Slimme communicatie inbox – Beheer WhatsApp, Social Media, SMS &
e-mail in één overzichtelijke box
Marketingbeheer – Zet zelf eenvoudig je marketingcampagnes op
Social media tool – Creëer, plan en publiceer je posts op meerdere kanalen tegelijk
Afspraak & agendabeheer – Op maat gemaakte afspraakagenda
Facturatie & Betalingen – Laat je klanten direct betalen via veilige betaalopties
Reviewbeheer – Stuur eenvoudig reviewverzoeken naar je klanten
Cursus & Community – Bouw je persoonlijke cursusomgeving en eigen community
AiThinq training – 1-op-1 sessie van 60 minuten om alles uit het systeem te halen
Support per mail en WhatsApp met een vast Nederlands aanspreekpunt
Maximaal 1 licentie
Geen verborgen kosten
Technische inrichting van het platform
Opzetten van 5 persoonlijke effectieve workflows met automatische e-mails
Opzetten van een op maat gemaakt CRM-systeem met een overzichtelijke segmentatie, pijplijn & intakeformulier
Begeleiden met het koppelen van jouw communicatie-kanalen (WhatsApp, Instagram, Facebook en e-mail etc.)
Reviewmodule opzetten zodat jouw klanten je reviews geven op Google, Facebook of Trustpilot
Marketingtools gereed maken voor je campagnes & Social Media activiteiten
Opzetten van jouw agenda op maat, inclusief integratie met jouw bestaande agenda. Jouw klanten plannen eventueel zelf afspraken in
Stripe-koppeling instellen voor directe en veilige betalingen
Onderhouden en regelmatige updates draaien van de software zodat alles goed en veilig blijft werken
Jou supporten per mail en WhatsApp
Je leads beheren en opvolgen via jouw persoonlijke CRM-systeem
Inkomende berichten beantwoorden via de slimme communicatie inbox
Marketingcampagnes opzetten
Social Media content opstellen, inplannen en posten
Instellen van de beschikbaarheid in jouw agenda
Offertes en facturen versturen
Reviews doorlezen en beantwoorden
Bied klanten en medewerkers trainingen of een soepele start via jouw eigen online cursusomgeving en community.
Stap op het juiste moment over op AiThinq Pro en laat AI-medewerkers werk voor je uit handen nemen – slim en toekomstgericht
Samen bepalen we jouw ideale automatiseringen
Volledig ingericht platform – Inclusief workflows en persoonlijk dashboard
Workflow + e-mails basis – Wij zetten complete workflows en automatische e-mailreeksen voor je klaar (bijvoorbeeld e-mail → afspraak → opvolging → nieuwsbrief)
CRM– Beheer je klanten en leads in één systeem, inclusief segmentatie en tags voor overzicht en een pijplijn om gericht communicatie te versturen
Slimme communicatie inbox – Beheer WhatsApp, Social Media, SMS &
e-mail in één overzichtelijke box
Marketingbeheer – Zet zelf eenvoudig je marketingcampagnes op
Social media tool – Creëer, plan en publiceer je posts op meerdere kanalen tegelijk
Afspraak & agendabeheer – Op maat gemaakte afspraakagenda
Facturatie & Betalingen – Laat je klanten direct betalen via veilige betaalopties
Reviewbeheer – Stuur eenvoudig reviewverzoeken naar je klanten
Cursus & Community – Bouw je persoonlijke cursusomgeving en eigen community
AiThinq training – 1-op-1 sessie van 60 minuten om alles uit het systeem te halen
Support per mail en WhatsApp met een vast Nederlands aanspreekpunt
Maximaal 1 licentie
Geen verborgen kosten
Technische inrichting van het platform
Opzetten van 5 persoonlijke effectieve workflows met automatische e-mails
Opzetten van een op maat gemaakt CRM-systeem met een overzichtelijke segmentatie, pijplijn & intakeformulier
Begeleiden met het koppelen van jouw communicatie-kanalen (WhatsApp, Instagram, Facebook en e-mail etc.)
Reviewmodule opzetten zodat jouw klanten je reviews geven op Google, Facebook of Trustpilot
Marketingtools gereed maken voor je campagnes & Social Media activiteiten
Opzetten van jouw agenda op maat, inclusief integratie met jouw bestaande agenda. Jouw klanten plannen eventueel zelf afspraken in
Stripe-koppeling instellen voor directe en veilige betalingen
Onderhouden en regelmatige updates draaien van de software zodat alles goed en veilig blijft werken
Jou supporten per mail en WhatsApp
Je leads beheren en opvolgen via jouw persoonlijke CRM-systeem
Inkomende berichten beantwoorden via de slimme communicatie inbox
Marketingcampagnes opzetten
Social Media content opstellen, inplannen en posten
Instellen van de beschikbaarheid in jouw agenda
Offertes en facturen versturen
Reviews doorlezen en beantwoorden
Bied klanten en medewerkers trainingen en een soepele start via jouw eigen online cursusomgeving en community.
Stap op het juiste moment over op AiThinq Pro en laat AI-medewerkers werk voor je uit handen nemen – slim en toekomstgericht