AiThinq Basis abonnement

Wat krijg jij?

  • Samen bepalen we jouw ideale automatiseringen

  • Volledig ingericht platform – Inclusief workflows en persoonlijk dashboard

  • Workflow + e-mails basis – Wij zetten complete workflows en automatische e-mailreeksen voor je klaar (bijvoorbeeld e-mail → afspraak → opvolging → nieuwsbrief)

  • CRM– Beheer je klanten en leads in één systeem, inclusief segmentatie en tags voor overzicht en een pijplijn om gericht communicatie te versturen

  • Slimme communicatie inbox – Beheer WhatsApp, Social Media, SMS &

    e-mail in één overzichtelijke box

  • Marketingbeheer – Zet zelf eenvoudig je marketingcampagnes op

  • Social media tool – Creëer, plan en publiceer je posts op meerdere kanalen tegelijk

  • Afspraak & agendabeheer – Op maat gemaakte afspraakagenda

  • Facturatie & Betalingen – Laat je klanten direct betalen via veilige betaalopties

  • Reviewbeheer – Stuur eenvoudig reviewverzoeken naar je klanten

  • Cursus & Community – Bouw je persoonlijke cursusomgeving en eigen community

  • AiThinq training – 1-op-1 sessie van 60 minuten om alles uit het systeem te halen

  • Support per mail en WhatsApp met een vast Nederlands aanspreekpunt

  • Maximaal 1 licentie

  • Geen verborgen kosten

Wat doen wij?

  • Technische inrichting van het platform

  • Opzetten van 5 persoonlijke effectieve workflows met automatische e-mails

  • Opzetten van een op maat gemaakt CRM-systeem met een overzichtelijke segmentatie, pijplijn & intakeformulier

  • Begeleiden met het koppelen van jouw communicatie-kanalen (WhatsApp, Instagram, Facebook en e-mail etc.)

  • Reviewmodule opzetten zodat jouw klanten je reviews geven op Google, Facebook of Trustpilot

  • Marketingtools gereed maken voor je campagnes & Social Media activiteiten

  • Opzetten van jouw agenda op maat, inclusief integratie met jouw bestaande agenda. Jouw klanten plannen eventueel zelf afspraken in

  • Stripe-koppeling instellen voor directe en veilige betalingen

  • Onderhouden en regelmatige updates draaien van de software zodat alles goed en veilig blijft werken

  • Jou supporten per mail en WhatsApp

Wat doe jij zelf?

  • Je leads beheren en opvolgen via jouw persoonlijke CRM-systeem

  • Inkomende berichten beantwoorden via de slimme communicatie inbox

  • Marketingcampagnes opzetten

  • Social Media content opstellen, inplannen en posten

  • Instellen van de beschikbaarheid in jouw agenda

  • Offertes en facturen versturen

  • Reviews doorlezen en beantwoorden

  • Bied klanten en medewerkers trainingen of een soepele start via jouw eigen online cursusomgeving en community.

  • Stap op het juiste moment over op AiThinq Pro en laat AI-medewerkers werk voor je uit handen nemen – slim en toekomstgericht

Wat krijg jij?

  • Samen bepalen we jouw ideale automatiseringen

  • Volledig ingericht platform – Inclusief workflows en persoonlijk dashboard

  • Workflow + e-mails basis – Wij zetten complete workflows en automatische e-mailreeksen voor je klaar (bijvoorbeeld e-mail → afspraak → opvolging → nieuwsbrief)

  • CRM– Beheer je klanten en leads in één systeem, inclusief segmentatie en tags voor overzicht en een pijplijn om gericht communicatie te versturen

  • Slimme communicatie inbox – Beheer WhatsApp, Social Media, SMS &

    e-mail in één overzichtelijke box

  • Marketingbeheer – Zet zelf eenvoudig je marketingcampagnes op

  • Social media tool – Creëer, plan en publiceer je posts op meerdere kanalen tegelijk

  • Afspraak & agendabeheer – Op maat gemaakte afspraakagenda

  • Facturatie & Betalingen – Laat je klanten direct betalen via veilige betaalopties

  • Reviewbeheer – Stuur eenvoudig reviewverzoeken naar je klanten

  • Cursus & Community – Bouw je persoonlijke cursusomgeving en eigen community

  • AiThinq training – 1-op-1 sessie van 60 minuten om alles uit het systeem te halen

  • Support per mail en WhatsApp met een vast Nederlands aanspreekpunt

  • Maximaal 1 licentie

  • Geen verborgen kosten

Wat doen wij?

  • Technische inrichting van het platform

  • Opzetten van 5 persoonlijke effectieve workflows met automatische e-mails

  • Opzetten van een op maat gemaakt CRM-systeem met een overzichtelijke segmentatie, pijplijn & intakeformulier

  • Begeleiden met het koppelen van jouw communicatie-kanalen (WhatsApp, Instagram, Facebook en e-mail etc.)

  • Reviewmodule opzetten zodat jouw klanten je reviews geven op Google, Facebook of Trustpilot

  • Marketingtools gereed maken voor je campagnes & Social Media activiteiten

  • Opzetten van jouw agenda op maat, inclusief integratie met jouw bestaande agenda. Jouw klanten plannen eventueel zelf afspraken in

  • Stripe-koppeling instellen voor directe en veilige betalingen

  • Onderhouden en regelmatige updates draaien van de software zodat alles goed en veilig blijft werken

  • Jou supporten per mail en WhatsApp

Wat doe jij zelf?

  • Je leads beheren en opvolgen via jouw persoonlijke CRM-systeem

  • Inkomende berichten beantwoorden via de slimme communicatie inbox

  • Marketingcampagnes opzetten

  • Social Media content opstellen, inplannen en posten

  • Instellen van de beschikbaarheid in jouw agenda

  • Offertes en facturen versturen

  • Reviews doorlezen en beantwoorden

  • Bied klanten en medewerkers trainingen en een soepele start via jouw eigen online cursusomgeving en community.

  • Stap op het juiste moment over op AiThinq Pro en laat AI-medewerkers werk voor je uit handen nemen – slim en toekomstgericht

Copyright © 2025. AiThinq.

Alle rechten voorbehouden.